Μια απέραντη αχαρτογράφητη χώρα

Πατρίδα μου είναι εκεί που ο πόνος μοιράζεται
Πατρίδα μου είναι εκεί που ο ήλιος
ανατέλλει για όλους
Πατρίδα μου είναι εκεί που οι άνθρωποι
δεν μπαίνουν σε καλούπια
Πατρίδα μου είναι εκεί που δεν ξυπνάω από εφιάλτες
στη μέση της νύχτας
Πατρίδα μου είναι εκεί που οι άνθρωποι
κυνηγούν το ουράνιο τόξο
Πατρίδα μου είναι εκεί που δεν φοβάμαι το αύριο
Πατρίδα μου είναι εκεί που η γη
δεν έχει ιδιοκτήτες
Πατρίδα μου είναι εκεί που ο ουρανός
συναντά τη θάλασσα

Πατρίδα μου είναι εκεί που ταξιδεύω
με τον νου τα μελαγχολικά απογεύματα,
μια απέραντη αχαρτογράφητη χώρα
καταφύγιο των ηττημένων της ζωής
και των αμετανόητων ονειροπόλων

Υ.Γ. Το παραπάνω ποίημα πρωτοδημοσιεύτηκε στο ιστολόγιο http://princess-airis.blogspot.gr/ της φίλης Αριστέας στο πλαίσιο του 9ου Συμποσίου Ποίησης.

2 thoughts on “Μια απέραντη αχαρτογράφητη χώρα

  1. Καλημέρα Νίκο!
    Έκανες δυναμική εμφάνιση στο Συμπόσιο και χαίρομαι πάρα πολύ!
    Το ένστικτο μου δεν έχει πέσει ως τώρα έξω σε όσους δέχθηκα στο μέιλ μου πρώτη φορά στο Συμπόσιο και χωρίς να τους γνωρίζω πριν!
    Κι έγιναν φίλοι. Σπουδαίοι μάλιστα!
    Σε ευχαριστώ πολύ που τόλμησες και μου έστειλες τη συμμετοχή σου κι έτσι είχαμε όλοι την ευκαιρία να διαβάσουμε ένα ακόμα διαμάντι στο 9ο Συμπόσιο!
    Εύχομαι να σε έχουμε μαζί μας σε όλα τα επόμενα Συμπόσια αλλά και δρώμενα του μπλογκ μου (σήμερα ξεκινάει ένα ακόμα. Θα δεις σε λίγο την ανάρτηση…Πάω να σε προσθέσω ώστε να περάσουν οι φίλοι από δω!)
    Καλή εβδομάδα να έχεις :)))

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

